GRAVEL VALLÈS (69km 1000+)

Tothom que va amb bicicleta hi va pel motiu que li ve de gust. Hi haurà els que la fan servir com a mitjà de tranport, els que la fan servir per mantenir-se en forma i els que la fan servir per posar-se a prova.


Possiblement en el meu cas sigui una mica per tot això...i més. Molt més. Dibuixar una línia imaginària o repetir-ne una que li has vist a algú si les ganes i les forçes acompanyen és un dels motius que tinc per passar fred o calor sobre de la bici. M'agrada poder fer realitat qualsevol cosa que prèviament hagi imaginat. Posar-me reptes imaginaris o acceptar reptes que proposen curses que es fan per aquí i per allà. A tot arreu...segons disponibilitat, de temps i de diners...

Però si hi ha alguna cosa que m'empeny a anar amb bici és sobretot conèixer.
Conèixer els racons per on un es perd amb la bici, les siluetes de les muntanyes que un dia o altre s'han pujat o es sommien en pujar quan hi hagi temps, forçes i ganes...


Conèixer gent que pensa més o menys igual per afegir-me o afegir-los al grup dels privilegiats que sabem gaudir de la mateixa manera. Saber conèixer a la gent que tot i disfrutar amb el mateix vehicle segurament no disfrutem fent el mateix...

Perquè és amb ells que jo em puc conèixer més... Amb els que em transmeten el mateix sentiment que compartim, les mateixes ganes de descobrir i de seguir fent camí...és amb ells amb els que em trobo més bé. M'ajuden a aprendre, a superar els entrebancs que tots ens posem al camí, m'ajuden a millorar...



Possiblement al Vallès poc se m'hi ha perdut... L'època de l'universitat on sortir de marxa era més habitual ja se m'ha passat... però la oportunitat de quedar amb una colla que, a priori, comparteixen el mateix sentiment va ser una ocasió per no deixar passar. Una trobada de bicis Gravel a l'estil Punkie!

Algú que ha pensat un recorregut pel costat de casa seva, territori conegut per ell, i amb ganes de compartir-lo amb tot aquell que en tingui ganes. Així, sense més! 


Una invitació a un event per Facebook d'un amic que tampoc hi anirà. Total: una invitació a cegues amb un grup on no conec ningú. La meva por em feia... Els faré anar malament? Deixaré que puguin disfrutar-ho o seré una mena d'estorb?

Trobada a Sabadell i de seguida ben acceptat tot i que al no conèixer ningú un al principi es veu una mica desplaçat. Una mica de por per si es podrà seguir el ritme en els primers km... Baaaa... tot això desapareix quan un fa els primers km i comprova que els integrants de la petita punk són de sentiment similar.


Gent amb km d'experiència a les cames i al cor que comparteixen tot el que poden pels companys. Generositat per mostrar el bo de la "Petita Delhi" als forans vinguts de Vilafranca, Girona, Artés,... i així gaudir d'una bona matinal de Gravel mentre no es para de xerrar sobre projectes fets, passats i futurs ben amenitzats per les últimes novetats de les bicicletes i material que van apareixent al mercat. 

Generositat per obrir la porta de casa i convidara la colla a un esmorzar típicament català al porxo de casa. Quin amfitrió...


En resum, una matinal de gravel sense pressa, amb bona gent i ben divertida. Una matinal que espero repetir ja sigui aquí o allà però amb el mateix ambient, tot i que serà difícil de superar el banquet de l'esmorzar.

Moltes gràcies per haver-m'hi acceptat. Ho he ben disfrutat!!



Anàlisis ruta IBP Index

Comentaris

Entrades populars